succesvolle beursaanwezigheid voor Tadaah

STOER RETAIL bekleedt een tijdelijke rol op de afdeling marketing/communicatie van Tadaah. Wij pakken zowel strategische als uitvoerende projecten op. Een van de uitvoerende taken was de organisatie rondom om de aanwezigheid van Tadaah op de KindVak beurs in de Brabanthallen in Den Bosch. Tadaah heeft ons gevraagd om de gehele organisatie op ons te nemen. Dit betekent alle organisatorische taken plus de creatieve invulling van Tadaah tijdens de beursdagen.

hoe zijn we te werk gegaan?

We hadden de eer om vanaf het begin betrokken te zijn bij dit project. Dit betekent dat we de creatieve/strategische insteek hebben mogen bepalen en daarnaast het event tot op de puntjes op de i hebben morgen coördineren.

  1. Bepalen doelgroep en gewenste doelstelling(en)
  2. Ontwikkeling plan van aanpak en interne afstemming
  3. Opstellen planning
  4. Aansturen online marketingbureau voor de inzet van de campagne
  5. Ontwikkeling communicatie uitingen t.b.v. middelen op de beurs
  6. Organisatorische taken oppakken (inhuur/bestellen materialen, afstemming met vormgever)
  7. Kostenoverzicht opstellen en bijhouden
  8. Interne communicatie voor beursmedewerkers: handboek voor de aanpak tijdens de beursdagen
  9. Assistentie en coördinatie van de opbouw en voorbereidingen
  10. Aanwezigheid op de beurs
  11. Evaluatie

 

Periode: 2024